Shopping och ännu mera shopping..

Ja i dag har vi verkligen haft en hel dag av shopping. Det var ett jätte stort mall med outlet affärer i massor..Fanns hur mycket som helst! Shoppade dock inte jätte mycket för problemet är ju packningen..Jag lever ju i 2 resväskor..känns kostigt att shoppa för det är ju mega sommar nu men snart börjar vi ju gå mot vinter så man måste tänka sig lite för. För min del blev det en lång koftklänning, 2 linnen, en tröja, nagelkit som man ska få naturligt fina naglar av (hoppas det stämmer=)...) samt produkter för ansiktet som är nödvändigt med så mycket makeup som vi använder. Det var inte billigt men förhoppningsvis ska det hjälpa då det är bra kvalite..Vi avslutade dagen med middag på rainforest cafe som var en resturang mitt i ett typ zoo. Låtsas djur som började låta och hålla på lite då och då..Kändes verkligen som ett zoo. Dock lite jobbigt när man åt och efter en lång dag av shopping..God mat var det iaf! Nu är jag tillbaka på hotellet och i morgon blir det nog en rätt lugn dag innan jobbet drar i gång på torsdag igen..


Från rainforest cafe

Kommentarer :

#1: Sirran

Vad härligt det ser ut gumman! När vi var i Arizona gick vi förbi en regnskogsrestaurang också..haha, amerikanarna är helt knäppa!



JA leva i resväskor, det har man gjort alldeles för mkt, du gör ett bra jobb!



Puss puss

skriven
#2: Agneta

Så härligt allt ser ut Sofie! Det var ett tag sen jag var inne på din blogg såg jag....många nya bilder:) Jag o Ellen har gått igenom alla.Själv skall jag också ut och resa, till Stockholm o Convention. De du...

Kramar

skriven

Kommentera inlägget här :