Det sista av USA..

Ja nu är vi verkligen inne på slutklämmen av denna tour..I dag har vi haft sista reharsals för denna tour (något jag inte kommer sakna..) och i morgon är det sista 3-show dagen kvar. Skönt!

I dag har jag börjat packa och ordna med alla saker jag har. Försöker lämna så mycket jag kan så jag klarar mig för övervikt och får hem det jag behöver..Inte lätt säger jag bara...Vi har även varit på banken och fixat samt ätit en sista ordentlig amerikansk frukost med, ägg, bacon, hashbrowns, toast och pankakor. Till det kaffe och juice. Det var riktigt gott och typiskt USA så passar bra att göra det en sista gång tyckte vi. Ser dock fram emot svensk mat nu för detta är inget man vill äta varje dag direkt. Frågan är om jag klarar sista invägningen i morgon efter detta?? Det gör inget för det var riktigt gott, pankakorna var riktigt goda, stället vi åt på heter international pancake house så det är proffs på pankakor!

Soliga hälsningar från mig och USA, hoppas ni alla får en trevlig helg! 

Kommentarer :

#1: Anonym

Hoppas Ni också får en trevlig helg, visserligen är det väl mest jobb och packa förstås... men den kan ju bli trevlig ändå... :) Är inte avundsjuk på dig vad gäller att packa...

Svensk mat ska Du snart få... :)

Soliga hälsningar från mamma o pappa och VÄLKOMMEN HEM!!!

skriven
#2: Agneta

Ska bli roligt att få se dig igen. Vi får väl låna henne lite Karin?



Kram

skriven
#3: Anonym

Det är klart Agneta :)

Hon har många hem vår lilla tös... och det är vi glada för :)

Har ni fin vår i Helsingborg nu? Här är soligt men is i luften fortfarande. Ha det så gott alla i Helsingborg, hoppas vi hörs nån gång, kram Karin :)

Många kramar till vår lilla gumma igen och till Matvey :)

skriven

Kommentera inlägget här :