Efter regn kommer solsken!

Ja det stämmer verkligen för i dag är det en underbar dag här i Fairfield med solsken och kvittrande fåglar. Önskar alla kunde ha detta väder...I dag åker jag vidare mot Worcester där det är dags för show i kväll. Ja min rygg känns bättre så jag ska vara med och det ska bli kul.

Hade en otrolig dag i NY i går med min underbara vän Siri. Vi åt god lunch, var till svenska kyrkan och drack kaffe och åt hemma bakade kanelbullar, var på SPA och avslutade med middag och självklart starbucks kaffe. Munnarna gick i ett och det var så kul att prata om allt mellan himmel och jord. Fina blev vi med efter SPA:t då jag har klippt och färgat håret, fått fransk manikyr och ansiktsbehanndling. Blev jätte nöjd! Tack Siri för denna dag!

Nu väntar en sista promenad med hundarna och Linda innan det är dags att bege sig..(Bilder kommer senare när jag har mer tid).

Glad Påsk till er alla!

Kommentarer :

#1: Mamma.

GLAD PÅSK på dig Gumman!!!

Vilken härlig dag för Siri och dig, skönt att få surra på svenska... :)

Efter regn kommer sol stämmer... Vilket väder vi hade i går, det vräkte ner hela dagen men nu ska vi nog sola några dagar... t.o.m. mån. har dom lovat... :)

I går var vi i Norrala och grattade farbror Erik på 94-årsdagen!!! Pigg o fräsch! Olle o Annica o Mats m fam var också där, roligt att träffa alla :) ( Magnus var i SF ) Alla hälsade så gott men Olle hade bra koll på dig själv nu... :)

Hoppas det gick bra att gå in i show igen i går. Lycka Till och var rädd om dig!

Längtar efter att prata med dig nu!!!

Massor av påskkramar hemifrån Bollnäs, hörs kram mamma!!!

skriven

Kommentera inlägget här :