På resande fot..

Ja då är resan i gång och jag väntar just nu I moskva..Allt gått bra så långt men sååååååå drygt att vänta här, 3 h avklarad och 3 kvar..Men så är det..Har precis ätit min smörgås Matvey gjort till mig och druckit en kaffe..Jätte gulligt av honom!

Ja det har varit en lärorik resa måste jag säga..Även allt strul och väntan och krångel har gett något. Erfarenhet på alla sätt och vis. Man inser såhär i efterhand att probem som känns för jävliga för stunden är en bagis i längden. Man borde verkligen inte göra så stor grej av allt, det löser sig alltid och glöms med tiden. Det som frustrerat mig mest är kanske att vi inte fick så mycket is som vi önskat och jag åkte dit för att träna. När det sedan inte gick jätte bra på dem vi hade blev jag ännu mer irriterad. Men man kan bara ta lärdom av allt och verkligen se till att i fortsättningen ta vara på varje ögonblick och tillfälle bättre. Sedan går inte världen under bara för att jag inte tränat så mycket som önskat. Matvey har verkligen försökt på alla  sätt och vis och det är jag otroligt tacksam för! Vi har tränat massor på golv och ändå kommit ett stort steg på vägen.

Summerar jag det hela är jag glad jag åkte och fick vara med om allt jag varit. Så annorlunda från Sverige..Ska ta med mig lärdom från allt och vara mer tacksam för allt jag har. Alla problem går alltid att lösa och ibland får saker ta tid..Måste ha bättre tålamod och inte bli så frustrerad...Maten har iaf varit toppen, något jag kommer komma i håg! Tack Matvey för allt du gjort..kommer verkligen komma i håg allt, ett minne för livet!

Avslutar med lite blandade bilder från ryssland.

På väg mot stranden..



såhär skäpigt är det på stränderna, alla bara lämnar och slänger..Så tänk på det, börjar en så slutar det lätt såhär och så vill vi inte ha det! Fortsätt vara stolt över fina och rena Sverige!

Såhär ser stugorna ut på landet..

Typisk gammal rysk bil av ryska märket lada..

Kommentera inlägget här :