Erik och Ariel!



Ja detta är jag och Matvey inför Erik och Ariel. Vi gjorde det för första gången i show i dag. Vi fick göra det 2 gånger i rad vilket var jätte bra. Alltid nervöst och så första gången så skönt att få göra det direkt igen. Första gången var ok för att vara första gången. Ena lyftet var inte 100 och Power of love (nummer med alla 6 prinsessor där de vaknar upp och av sina prinsar, avslutar första delen av showen) var inte så bra, lite otajming och ena lyftet ej bra. Med sedan 2:a gången var nästa helt perfekt. Ja så  bra vi kan just nu. Vi gjorde alla lyft och bättre tajmin i allt. Tom med Matvey var nöjd och glad som normalt alltid skäller på mig över något. Vi är riktigt nöjda och glada. Det var så kul och jag älskar att spela Ariel. I dag vet jag varför jag gör detta och svaret är ganska givet inför framtiden, jag vill ge detta en chans! Nu är det bara fortsätta jobba på och visa vad vi går för. Skönt att ha premiären avklarad.

Men först ska vi sova en välförtjänt natts sömn. En show återstår i morgon innan vi bär av mot Greenville som är nästa ställe.

Tack från en mycket stolt Ariel=)



Från finalnumret

Kommentarer :

#1: Tatyna

I look and my heart sings!

skriven
#2: Ina

Så fina ni är! Så tråkigt att ni inte kommer förbi Cali så jag kan gå och titta på er! :)

skriven
#3: Mamma.

Så fina Ni är... Självklart ska Ni vara stolta!!! Skulle så gärna varit där... som stolt mamma i publiken :) Så glada för Er skull!!!

Njut av livet när det är som bäst...:)

Massor av kramar hemifrån, mamma.

skriven
#4: Anonym

Tack för alla fina kommentarer! Det värmer!

kramar

skriven
#5: sirran

Grattis! Ah vad jag ar stolt! och vad fantastisk fin du ar! vilken valtranad kropp!!!! ojoj, du och matvej ar varsta radarparet!!



sorry att vi inte har skypat, har jatte, jatte mkt i skolan sa det far bli nar finals ar over den 17de! love you!

skriven

Kommentera inlägget här :