Ännu en vecka är slut..

Ja då är veckan här i Winnipeg över och i morgon flyger vi till London. Veckan har varit bra, så himla skönt att ha kök och kunna känna sig mer som hemma. I kväll var alla till en bar och kollade hockey, Canada-USA men jag gick aldrig. Är inte super intresserad + att jag var jätte trött och ville bara vara hemma. Jag gick i stället till gymet en sväng och utnyttjade pool, steam room och jaccuzi och relaxade. Jag älskar det och kände att jag behövde det. Jag är helt slut när en vecka är slut. Jag lägger ner hela min själ i detta så det tar på på alla sätt och vis. Tingeling gick bra denna vecka och Aurora var bara sådär. Matvey var arg efteråt då han inte såg något resultat av allt vi tränat men är svårt att få till det när det väl gäller. Men jag vet att jag kan och älskar att göra detta. Jag ska fortsätta träna och allt visa honom att jag kan för det vet jag att jag gör. Träningen går mycket bättre så det är tur...Jag följer min inre känsla av att jag kan bättre!

Det hade nog varit grym stämning att se matchen på storbilds TV då vi har många canadensare och amerikanare här. Men i bland känner man inte för att göra saker..Jag ska nu äta lite glass och kanske kolla sverige-finland ist. Undra om det blir Anna eller jag som lägger sig glad..Vi får hoppas det blir jag!
Godnatt på er alla!

P.S Jag hoppas Hanna hade  en bra 19-årsdag i går. Ett stort grattis från mig!

Kommentarer :

#1: Mamma

Du får väl trösta Anna :)

Rätt inställning! Gå Du på din magkänsla och visa Matvey :)

Hipp, hipp hurra för Hanna i efterskott från Bollnäs! :)

Kramar från ett för tillfället riktigt riktigt kallt Bollnäs genom mamma.



skriven

Kommentera inlägget här :