Mitt första riktiga parlyft i show i dag=)

Ja i dag gjorde jag mitt första riktiga parlyft som är svårare i show. Det var en härlig känsla, lite nervös då jag aldrig gjort det men kände mig ändå rätt lugn då min partner var så säker på att vi skulle göra det. Sue blev chockad men tyckte det var bra dock lite risk när vi aldrig gjort det men som sagt det gick bra. Jag förstår verkligen varför Ryssland har så många duktiga konståkare för deras psyke  och inställning är imponerande! Min snövit gick bra, bättre än förra gången och det var riktigt kul! Måste bara lära mig att leva in i sagan mer men det ska jag jobba för! Tingeling gick också bra så det har varit en bra dag, dock en ännu tröttare kropp nu. Men nu bara en dag kvar här i Green bay och 2 shower. Avslutar kvällen med en smootie jag gjort av yougurt, mango, vindruvor och is. Mmm så gott! Älskar smootie maskinen vi köpt så det är vad jag lever på nu..Man kan ju variera så mkt och ett perfekt mellanmål eller kvällsmål efter show.

Här bilder från en liten promenad vi tog mellan showerna.


Liten boll va?? Green bay har en bra lag i amerikansk fotboll.

Fotbolls arenan som ligger bredvid ishallen.
 
Min makeup från snövid som Anna var stolt över, (hon som hjälpte mig..)

Kommentarer :

#1: Mamma.

Massor av kramar på alla hjärtans dag!!!!!

Skönt att höra att lyftet gick bra :) Var allt

lite orolig. Ser allt lite farligt ut när man ser på TV, så var försiktig. Du får inte chansa :(

Paråkningen börjar i natt, synd på tidsskillnaden för oss :( men ni får se och lära :)

Kramar i massor hemifrån. Tänker på Dig! :)

skriven

Kommentera inlägget här :