A dream comes true!

Ja jag kan knappt förstå det men i morgon är det dags för mig att göra Aurora och Philip (törnrosa). Har jobbat som en galning för detta och nu ska det bli sant, jag ska få åka som en riktig prinsessa..=) Jag är sjukt nervös men ska göra allt för att göra mitt bästa. Vi hade träning i dag med Sue och hon tyckte det var mycket bättre och att vi var redo att göra det. Andra showen i morgon är det dags för mig och Matvey som Aurora och Philip. Det ska bli kul!

Nu ska jag ta mig ett bad och föröska lugna ner mig då magen och huvud redan lever i en annan värld, sedan sova för att vakna som Aurora..=)

A dream will come true!
Såhär ska jag se ut dock utan bror då han inte är någon riktig prins, han är bara familjen Robergs egna lilla prins..

Kommentarer :

#1: maja

Häftigt! Lycka till Sofie!



Kram

skriven
#2: Mamma.

God Morgon Aurora!

Lycka till idag! Slappna av och ha kul på isen så går det bra och så är det ju tur att det inte är prinsen på kortet :) GOOD LUCK!

En stor Lyckospark och många kramar från mamma, pappa och prinsen här hemma :)

skriven
#3: Sofie

Vad fin du är! Jättekul för dig.

Lycka till Sofie!! :)

skriven
#4: Lisettan

GRAAAAAATTTTTTIIIIIISSSS PRINSESSAN! ! ! !

Så himla roligt för dig gumman, det kommer gå galant! Så glad jag blir, kommer tänka på dig extra mycket i morgon!

You go girl!

Bamsekram

skriven
#5: Agneta

Spännande! OHH,vad jag skulle vilja vara där och se!



Kram från mig

skriven
#6: Bea

Vad roligt att höra att det går bra för dig!!:) Man blir lite stolt;)

Ta hand om dig. Vi tänker på dig här hemma å följer din blogg! Puss å kram!

skriven
#7: Mamma.

TACK för att du ringde snabbt fast du inte får under show :) Blev så glad (och lugn) när jag hörde att det gått så bra :) BRA JOBBAT!!!

Säger som Agneta skulle så gärna viljat varit där och sett :)

Kram från en stolt mamma (eller drottning, prinsessans mamma) :) Så glad för din skull!!!

skriven
#8: Sirran

GRATTIS GUMAN...som rapparen petter skulle saga "det gar bra nu"..hahah! har inte kunnat maila forran nu...men vi kommer inorgon! im soooo excited to see the show!!! love u!!!

skriven

Kommentera inlägget här :