En bra dag!

Ja i dag har jag haft en bra dag. Försöker återhämta mig och ladda om efter urladdningen från helgen som var. Riktigt trött efter det men samtidiigt så glad, motiverad och fylld av förväntan och längtan att åka skridskor igen. Så det är jätte kul!

Började dagen med ett skönt gympass lagomt hårt. Efter det var vi ett gäng som som åkte till ett köpcenter. Efter lite shopping, (hittade present till Matvey som jag hoppas han gillar, vi får se på torsdag..) såg vi sedan Avatar i
3D, den var bra men lång och inte min typ av film men sevärd. Vi alslutade med god middag på Fridays och nu är jag tillbaka på hotellet och ska gå och hälsa på Anna som precis har kommit, jippi!


Jag och Matvey som Aurora och Philip i finalkläderna.

Kommentarer :

#1: Mamma.

Sååå Fiiina Ni är!!! Hälsa prins Filip det också. :)



Vad kul att Anna kom ändå, hälsa henne så gott.



Kramar från ett fortfarande kallt men strålande vackert Bollnäs, mamma.

skriven
#2: Sirran och William

FINA!

skriven
#3: Mamma.

Säg GRATTIS till Matvey från oss också! Hoppas han gillar dina presenter, det lät bra :)

Kramar mamma, pappa o Pontus.

Hoppas vi kan höras :)

skriven
#4: Matvey

Thanks for all of you.

The gifts was amazzzzing =), thank you again. Sofie is a beatyful and very smart girl!!!!! You are must be very happy parents)))).

skriven

Kommentera inlägget här :