Grattis Matvey!

Ja idag är det min prins födelsedag, önskar Matvey ett stort grattis. Jag ska överraska honom med efterrätt och present efter showen, han är väl värd det med tanke på hur mycket han hjälper mig, jag är så tacksam för det.

Det har varit fullt upp i dag då jag haft träning med Sur för snövit + att jag tränade i morse själv med Anna. Hon hjälpte mig med snövit då hon kan det bra eftersom hon varit understady för det länge. Så kul att ha henne tillbaka! Träningen med Sue gick bra och hon sa att jag är "good to go" för snövit med så lördag andra showen är det dags att göra snövit för första gången i show. Så förväntansfull och nervös men det ska bli kul. Det händer väldigt mycket nu viilket är kul..=) 


Såhär ser snövit ut i showen, bild från förra årets inshow.

Kommentarer :

#1: Mamma.

Så kul att det händer så mycket nu, Du har jobbat hårt för det och är VÄRD det :)

En stor LYCKOSPARK från Bollnäs genom mamma :)

Massor av kramar, mamma.



Till Matvey! Kul att Du gillade presenterna och TACK för ditt inlägg :) Vi är stolta och glada föräldrar precis som dina föräldrar ska vara :)

En stor kram till dig också, Karin, Dan o Pontus :)

LYCKA TILL!!!!!

skriven

Kommentera inlägget här :