Sjuk igen..

Ja då var jag sjuk igen...Har klagat hela veckan på att jag haft sjukt ont i kroppen men det har varit träningsvärk och öm sedan skidåkningen. Men så i fredags började det göra ont på ett annat sätt i kroppen. Jag gjorde för övrigt tingeling då inför judy som tittar på alla understadies och hon tyckte jag gjorde ett jätte bra jobb vilket var kul. Var lite nervös då jag mådde sådär och ville visa henne bra eftersom hon sällan tittar men samtidigt den som bestämmer över alla roller. Hon sa att jag såg "adorable" ut och flinade precis som tingeling. Så det var ett bra betyg. Hon hade även sett DVD:errna av snövit och Auroa och var imponerad. Hon sa att jag skulle fortsätta lika och behålla mitt "hardworking". Det ska jag försöka göra och se allt på långsikt. Dock kan jag nog inte träna helt som jag gör då jag nu blivit sjuk igen.. Antagligen är det en kombiantion av allt, mkt träning, press och lite krasslig och dåligt immunförsvar sedan sist. Matvey har varit sjuk emellan så kan ju komma därifrån. Ska göra allt jag kan igen för att bli bra!

Det var tufft med showerna i går men jag var med på alla. Under sista tror jag att jag hade feber och den steg under natten då jag bestämde mig för att inte vara med i dag. Mår sådär nu, helt klart något i kroppen. Ska fortsätta sova nu innan jag måste packa i hop då resan fortsätter till Manchester i kväll. En bussresa på 10 h..jippi..=)

Lite bilder av tingeling

Kommentarer :

#1: Mamma

Fina Bilder!!!

Krya på dig Gumman. Mycket sömn och lite extra vitaminer gör nog gott :)

Massor av kramar från mamma.

skriven

Kommentera inlägget här :