I love helsingborg in the summer!

Ja gud vad jag älskar helsingborg under sommaren. Det är en helt fantastisk stad! Jag bara njuter så av livet just nu och det härliga vädret. Det är helt underbart att man kan sitta ute sena kvällar och det är ljumet i luften.

Mina första dagar i hbg har varit bra. Jag har varit hemma och umgåtts med familjen Christensen, alltid lika kul att komma tillbaka! Varit på stranden med Agneta, tränat massor och i går hade vi grillkväll med Siri, Lisette. Lollo. joanna, Ina och jag. En mycket trevlig kväll! Det följdes av en slapp dag i dag där vi bara njöt av att vara ledig.

I morgon blir det gym, stranden och sedan väntar en till utgång. Är man partypingla eller är man?? Men man lever bara en gång så jag passar på!

Hoppas alla njuter lika som jag av det underbara vädret!

Kommentarer :

#1: Lemner

Var du ute igår :-)

skriven

Kommentera inlägget här :