Väskan är här=)

Ja nu har jag äntligen fått min väska, den kom i går kväll 24.00. Hade börjat bli galen av panik att den inte kommit så dök den plötsligt upp=) Efter det en efterlängtad dusch med allt tillbehör, efter det blev det en väl behövd natts sömn...

I går var vår ända lediga dag så då gällde det att hitta på något så man kan säga att man sätt Panama. Det lyckades vi rätt bra med. Vi "hyrde" en taxi för 5 h som körde oss runt och visade så mkt som möjligt. Vi han se Panama canalen där vi såg ett fartyg passera. det var häftigt, inte mycket till marginal...Vi var även på en marknad, tittade genom gamla staden och åkte runt och såg oss om. Det var en bra dag!

I dag hade vi lite genomgång på golv för att frächa upp lite. I morgon går vi på is för att sedan på kvällen ha den första showen. Snabba puckar är det som gäller! Vädret är dåligt, världens åskoväder i kväll,men det börjar man bli van i dessa länder nu, tur jag inte är rädd längre annars vet jag inte vad jag skulle ha gjort...

Några bilder från gårdagen:



Kommentarer :

#1: Mamma.

Låter som Du är på banan igen...:)

Ja vilken tur att Du inte är åskrädd längre... låter otäckt tycker jag, usch!

Roligt att Du hann se lite också när Du rest så långt... Hoppas på bättre flyt i resandet för dig i fortsättningen :)

Lycka Till med alla showerna nu!

Många kramar från familjen :)

skriven

Kommentera inlägget här :