Hästarnas huvudstad!

Ja Lexington är känd som hästhuvudstaden i världen. Som jag sa innan finns det inte så mycket att se och göra här i Lexington men för att fördriva tiden lite och njuta av det fina vidret vi haft i 2 dagar( i dag har det dock regnat..) har jag tagit mig en promenad runt i stan och tagit lite bilder. I en park hade de olika statyer av hästar så det visar verkligen att det är en häst stad..Satt även ute i solen i går och drack kaffe med Whitney. I dag har jag inte gjort något speciellt..Alla jobbar ju medan jag får vara hemma och ha ont..Dock känns det lite bättre så jag hoppas komma igen snart. Kan dock inte bestämma om jag ska göra show denna vecka elller vila hela veckan och vara tillbaka nästa vecka, det är kanske bäst, är ju inte bra och kanske bara förvärrar men jag får ju panik på mig själv av att inte göra någonting..Usch vad jag hatar att vara skadad!


  



Kommentera inlägget här :