Som en ny person..

Ja nu är vi i Hamilton och här är inget speciellt att göra. SÅ jag har bara tagit hand om mig själv och haft bra lediga dagar. I går började vi med att äta super god frukost med allt. Åt så jag sprack men det var gott! Sedan gjorde vi veckohandlingen, Matvey klippte sig och jag slingade håret, ( var på tiden att göra något..), tränade på gymet en sväng för att sedan på 15 min göra mig klar för party. Ja tro det eller ej men jag fixade det..Var inte planerat att gå ut men de hade hyrt en partybuss som vi åkte runt med i staden och stannade på olika barer, annorlunda och kul!

Det fina fruktfatet jag gjorde av all god frukt vi köpt..
Nya hårvårrdsprodukter så jag kan ta hand om mitt hår..
I dag har jag först varit och solat, (gör normalt inte det men är så himla blek och jobbigt att se sig själv i korta toppar då så ibland är det undantag), fixat mina naglar och fyndat snygga jeans fär 10 dollar. Ja jag har haft en bra dag! Var sedan på gymet och efter det ätit en super god middag, vitlökspotatis med svamp och kyckling med päron och sallad, ja det var verkligen toppen, härligt jobbat Matvey! Kvällen avslutade vi med en drink på hooters då en tjej varit och hälsat på en sväng, trevligt!

Nu väntar bingen då det är showdags i morgon kväll!
Natti natt på er!

Kommentarer :

#1: Mamma.

BOLLNÄS I SM-FINAL!!!

YES.. det är sant, efter 54 år är det dags igen :)

Var nog precis vad Du behövde, några sköna softa dagar och Matvey som månar om dig, lagar mat nästan lika bra som pappa tror jag.. :)

Massor av kramar från ett glatt Bollnäs i finalstämning!!!!! :)

En stor kram till Matvey också som är så snäll och pysslar om dig :)

Håll tummarna på söndag!!! Kram mamma.

skriven
#2: Axelenya

Thanks, keep up the good work.

skriven

Kommentera inlägget här :