Tack för alla gratulationer!

Ja gud vad jag har varit populär idag över internet, rekord med mail tror jag..Får beta av och tacka när det lugnar ner sig för det är så många att jag inte hinner tacka alla i dag. Därför gör jag ett allmänt stort tack till alla här!

Min dag har varit bra nog för att jag har haft 2 shower och träning så inte jätte mycket tid till att fira. Men jag vaknade så tidigt att jag han med en liten löprunda (ja jag vet inte vad det var om det var förväntan av att fylla 23 som väckte mig..??) hur som helst sprang jag upp på mont Royal där jag hade jätte fin utsikt över hela montreal men sol och allt. Här är mycket snö borta då det varit varmt till skillnad från sverige. Det var väldigt fint iaf! 

Har blivit uppvaktad med blommor,kort och fika av några tjejer + att jag fått mig en jätte fin väska, en root väska som är typiskt för Canada och handgjord av skinn här. Jätte fin! Sedan blev jag jätte glad av mammas lilla överaskning med en skridsko till berlock till mitt Thomas Sabo arband. Tack för det!

Ja som sagt tid till att fira har det inte varit då jag är stressad över att göra Snövit i morgon på franksa. Har försökt att plugga mina repliker så gott jag kan men det är inte lätt. Jag får hoppas det inte syns för tydligt att jag inte vet vad jag säger...Jag får göra mitt bästa men fyller man år dagen innan så gör man..

Lite sömn nu är nog inte helt fel..

natti natt från en nybliven 23 åring! oj oj kan inte fatta att jag är så gammal...

Kommentera inlägget här :