Tuffaste veckan för denna tour över..=)

Ja då är veckan här i Montreal över med hela 12 shower. Det har varit tufft men gått bra, så himla varmt i byggnaden så det tar mer på krafterna + att allt varit på franska så jag har måste studerat mina repliker vilket också tar tid. Montreal är en fantastisk stad och det finns mycket att göra här! Jag har hunnit med en del och fått en del fina bilder som jag kan lägga upp ner det  lugnar ner sig. I kväll åker vi vidare till Ottawa och lite vila innan det är dags för show igen på onsdag.

Vi har nu 2 veckor kvar i Canada sedan 5 veckor i USA så totalt 7 veckor sedan är jag tillbaka i Sverige igen, kan ni förstå vad tiden går fort...Hela touren är över och jag 23 år, oj oj oj säger jag bara...

Hoppas att allt är bra med alla i Sverige och att ni haft/får ett bra sportlov!

Kommentera inlägget här :