Oj vad tiden går fort!

Ja gud vad tiden går fort, känns som jag varit hemma i evigheter..Det är skönt men börjar nästan bli lite rastlös nu..Men tur att jag ska ut och resa snart då. På lördag ska jag till stockholm med mamma på björn skifs sedan efter helgen bär det av mot hbg. Innan dess ska jag hinna med en tripp till Norrala och Mohed för att hälsa på lite mer släkt. Måste se till att hinna med alla! Tur att det är långhelg eller ja för min del spelar det ju ingen roll men säger ändå att det är skönt! Det ska vi fira med lite partaj och kära Tranan i kväll. Längtar så, vi är ett helt gäng som ska gå så det ska bli super skoj! Har tur som har alla mina "bästisar" hemma i Bollnäs nu för då kan det inte bli tråkigt...

Till er som vill titta på film rekomenerar jag Dear John och the notebook som vi såg i går. Jag är så impad att jag kunde se 2 filmer i rad..Men de var jätte bra! Var riktigt nära att börja grinna flera gånger..

För er som vill se repotaget om mig på internet kostar det tydligen att ladda ner tidningen. Jag ska försöka få den gratis så kan jag skicka till er sedan. Eller får ni hålla ut lite så kan jag ta med en tidning när jag kommer ner till hbg så ni får läsa.

Trevlig helg på er alla!

Kommentarer :

#1: Siri

Hoppas Tranan var kul, speciellt tryckaren i slutet! hahahah!

skriven

Kommentera inlägget här :