Mera bilder på facebook!

Tänkte bara säga att jag äntligen har kommit i kapp lite med att uppdatera med foton. Har precis fyllt på albumet från tour 10-11 på facebook med bilder från Halloween, NY och från denna vecka. En del har ni redan sätt då jag haft dem här med finns lite mer där för den som vill se. Har en vecka kvar att uppdatera och det är Chattanooga sedan är jag i kapp, förhoppningsvis kommer det denna vecka..Har hänt så mycket på sistone och varit mycket kul att knäppa på sedan har jag inte haft tid att uppdatera...Men bättre sent än aldrig brukar man ju säga..=)

Allt är iaf bra med mig, PR gick bra liksom det 2 showerna vi haft idag. I morgon väntar mer träning med Sue för Ariel sedan en show.

Natt på er alla!

Kommentarer :

#1: Jensmariann

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

skriven

Kommentera inlägget här :