Ready for halloween party now!

Ja nu är jag redo för halloween party som vi ska ha tisdag 2 november. ( Vi reser söndag 31 oktober som är riktiga halloween så vi skjuter på partyt 2 dagar). Jag längtar, det kommer bli så kul och tror våra kostymer blir kanon. Jag och matvey ska vara Dr shots, dvs doktorer som ger shotar, bilder kommer efter halloween.

Vi var på shopping mall efter min löprunda som var super härlig solen sken och värmde riktigt härligt. Jag sprang längs med Illinois River så det blev en skön tur. Jag köpte även ett par vita tugskor. Behövde det då det är lite för kallt med sandaler men ändå för varmt med stövlar. Det var enkla och fina precis som jag velat ha länge..=)

Jag sprang sedan 15 min snabbt på löpbandet och körde p90x i kväll, det gick riktigt bra, jag känner mig i bra form igen. Jag har nu hållt i bra med 3 träningspass i veckan av olika slag samt i bland ett lugnare pass med tex simning, yoga eller bara strech. Jag har hittat en bra lagom mängd som gör att jag mår bra och håller bra form men ändå hinner återhämta mig. Vi åt sedan spagetti med hemmagjord tomatsås och kyckling. ( Vi mixade lök, tomater, paprika, morötter, vitlök och kryddor i min mixer så nu behöver vi inte köpa det mer heller, super då detta är mkt godare och nyttigare). Vi lagar jätte mycket olika mat nu vilket är jätte kul och gott. Vi köpte nya kokplatter förra veckan till oss själva så nu kan vi laga vad som helst enkelt! Så himla skönt att kunna göra det. Har en normal vardag som funkar jätte bra samtidigt som vi har ett fantastiskt roligt jobb och har möjlighet att se massor och ha kul, kan det bli bättre?? Nej tror ej det så nu ska jag lägga mig och vänta på en ny fantastisk dag...

Kommentera inlägget här :