Chicago en underbar stad!

Ja gud vad jag älskar detta ställe! Vi bor på embassy suites vilket är ett jätte stort och fint hotell med vardagsrum och sovrum. Det ligger mitt i stan så nära till allt. Så det kan inte bli bättre.. Staden är underbart vacker med många olika saker att göra. Shoppingen är grym, otroligt många museer och och massor av olika skysprapor där många är intressanta till utseende. Det finns strand, många cykel och gångbanor för att motionera och vara ute, resturanger, barer och teatrar.  Ja allt finns här med det är väl klart då det är USA:s 3:e största stad.

Vi har haft 2 lediga dagar som varit perfekt. Hunnit med att se staden, ätit stuffed pizza som är känt för chicago, varit ute och partajat, varit på stranden och solat lite mm...Jag har tagit massor av olikar roliga bilder men hinner inte lägga upp något nu..Tänkte göra det i morgon då vi tillbringar hela dagen på ishallen. Vi åker 10 och kommer hem 22. Har genrep och sedan första riktiga showen för i år..Det känns bra! Så ska roa mig med det i morgon mellan showerna för nu måste jag sova!

natti natt

Kommentarer :

#1: Maja

Så coolt att vara i Chicago :-)



Puss o kram

skriven
#2: Sofie

Aah sa kul att va i Chicago! Har aldrig varit dar men vill jattegarna dit. :)

Tomten ar pa Varmdo och vi ska borja bygga i mars nagon gang! Kanns ratt sjukt faktiskt eftertsom man ar sa langt borta...

Ar allt bra med dig?

Kramar

skriven

Kommentera inlägget här :