Chicago here we come!

Ja då är snart dessa 2 veckor av reharsals äntligen över=) Det har varit 2 tuffa veckor med väldigt långa dagar så otroligt skönt att det är över. Gårdagen var ritktig jobbig, först presentations som tog jätte lång tid och jobbigt då det är så mycket nerver inblandad..Sedan ett riktigt genrep efter det. Det är fruktansvärt jobbigt med presentation, värre än show och tävling! Det gick sådär för mig och Matvey. Kände mig inte alls i form, väldigt trött, nervös och svårt när man hela tiden måste vara på sin vakt och redo för allt bara rullar på, gör man då flera nummer är det mycket laddning. Jag hade velat visa bättre eftersom vi jobbat mycket och gått framåt men fick inte helt till det vilket var synd då det liksom är nu alla understudys och så bestämms. Men som jag säger till mig själv, jag behöver jobba på att bli säkrare och kunna hantera dessa situationer så jag kanske inte är redo än så jag får vara glad ändå. Men jobbigt när jag vet att vi kan mer och vill så gärna. Men det är bara bita i hop och göra det bästa av allt. Långsamt kommer längst och envishet lönar sig i längden så får vi inget nu kommer det sen. Vi avslutade en lång och jobbig dag med god middag på Ruby Tuesday. Jag åt en utsökt stek med bakad potatis och sangria till det. Vi delade även på cheesecake till efterrätt för det var vi värda efter all den anspänning..=)

Ska iaf bli skönt att få lite vardag i allt nu och ser verkligen fram emot chicago och 2 lediga dagar!

Kommentarer :

#1: Maja

Åh så fina ni är tillsammans :-)



Nu är det 14 dagar kvar till bebisen ska ploppa ut. Allt är fint och jag tränar på och grejar som vanligt.



Puss o kram

skriven
#2: Anonym

tack maja!

hoppas verkligen allt gar bra och ar sa forvantansfull for er!

skicka bilder!



puss

skriven
#3: Mamma.

Håller med Maja :)

Ha det gott i Chicago, kram på Er, mamma.

skriven

Kommentera inlägget här :