En väska närmare..

Ja då är en stor resväska samt carry-on urpackad. Det är så tråkigt att packa upp när man kommer hem, finns ingen plats att göra av alla grejer..Nu är det bara den andra kvar med alla kläder. Det behövs nog rensas lite om allt ska få plats. Jag måste bli bättre på att kasta! Klarar jag av att bo 7 månader i 2 resväskor borde jag klara av att rensa bort lite här hemma..Det är ett av projekten under tiden jag är hemma.

I morgon har jag fått en tid hos sjukgymnasten för att fortsätta min rehab. knät känns sådär, aningen mer rörlighet men fortfarande väldigt ont. Annars händer det inte så mycket hemma, jag installerar mig till detta liv..Måste säga att jag saknar tour då det hela tiden händer något där..såhär års är det rätt grått och tråkigt i sverige. Fortfarande mycket snö som ligger och blött fast solen sken iaf!

Kommentera inlägget här :