Sverige nästa!

I morgon 7.30 beger jag mig mot Sverige. Flygbuss ut till flygplatsen sedan flyger jag Denver-New York-New York-Stockholm. Inte alls så illa men klart är ändå långt..Är i Sverige vid 9.30 på lördag morgon.

Det känns mycket bättre att åka nu. Jag har hunnit säga hejdå till alla, titta på showen i kväll som var helt fantastisk, så stolt att vara del av det. Alla är så positiva och stöttande här så jag är redan så motiverad att åka hem och bli bättre. Jag fiick ett bra avslut på det hela så det känns bra!

V hörs coh ses snart i sverige!

Kommentarer :

#1: Mamma.

VÄLKOMMEN HEM GUMMAN!!!!

Vad bra att Du hann få ett bra avslut. Du är säkert på banan snart igen vi gör allt vi kan för att hjälpa dig att få bra rehab hemma.

Hoppas resan går bra så ses vi snart :)

Massor av kramar och Välkommen Hem, mamma, pappa o Pontus.

skriven
#2: Mamma.

VÄLKOMMEN HEM GUMMAN!!!!

Vad bra att Du hann få ett bra avslut. Du är säkert på banan snart igen vi gör allt vi kan för att hjälpa dig att få bra rehab hemma.

Hoppas resan går bra så ses vi snart :)

Massor av kramar och Välkommen Hem, mamma, pappa o Pontus.

skriven
#3: Mamma.

VÄLKOMMEN HEM GUMMAN!!!

Skönt att höra att du hann med ett bra avslut och "hejdå".

Vi längtar efter dig och gör vad vi kan för att hjälpa dig att få komma i gång med rehab så fort som möjligt här hemma.

Hoppas resan går bra så syns vi snart :)

Massor av Välkommen Hem-kramar från mamma, pappa o Pontus.

Hälsa Matvey så gott från oss.

skriven

Kommentera inlägget här :