2 dagar full av träning!

Ja tisdag och onsdag har sett likadana ut med mycket träning.

8.30 vaknar för frukost

9-12 internet och donar på hotellet (jag har äntligen aktiverat mitt konto för kursen jag ska läsa i höst samt beställt de engelska böckerna, hoppas jag kan klara mig igenom kursen med dem för har ej de svenska..Vi får se..

12.30-13.30 lyft på golv med Tony
13.30-14.30 gym
lite power food för att direkt vara i gång igen..
14.45.16.45 par träning på golv med hela gruppen (jag fick vara exempel och den som visar med Tony då vi redan hade gjort det mesta innan själv. Det kändes helt konstigt då vi alltid har varit de "nya" som ser och lär men helt plötsligt är vi inte nybörjare. Måste säga att jag kände mig lite stolt=)
17.00 Middag och slappa fram till 20.00 då det är dags att göra sig redo för sista passet.
21-22.30 isträning med Tony.
24 somnar helt döda och ömma i kroppen..

I går han vi även med lite shopping då jag måsta köpa en ny resväska för min gick sönder på flyget hit. Hittade en jätte bra 4-hjulsdriven med många fack och som var lätt. Självklart går det inte att gå på detta fantastiska outlet mall som är så vackert och bra utan att shoppas annat..Det blev varsitt par jeans och skor från guess för oss båda samt ett par shorts för mig. Jätte nöjd med inköpen!

Nu hoppas vi på bättre väder för det har varit mulet och regn hela veckan. Hade varit skönt med en dag till på stranden innan vår riktiga reharsal period börjar till veckan. Men ska inte klaga ändå, allt är så bra så och vi har ändå bara varit inne och jobbat mest nu.

Hoppas alla hemma i sverige har det bra med och vardagen rullar på smidigt för er!

Kommentera inlägget här :