Florida!!!!

Japp det är vart jag varit nu i snart en vecka. Estero närmare bestämt intill Ft. Myers på östkusten. Har fortfarande inte kommit in det här med att blogga men jag ska skärpa mig och få in vanan igen för jag antar att många är nyfikan hur jag har det?? Kan bara säga att jag har det underbart just nu. Detta är en kanon start inför en ny tour så jag är så förväntansfull vad framtiden har att utvisa.

Jag och Matvey hade sådan tur att det gick att ordna att åka tidigare och få tillgång till is och även att Tony Disneys partränare kommer att hjälpa oss. Vi är med en annan show och nyttjar deras is och har boende med dem så inga extra kostnader, ja allt blev så smidigt och alla är så hjälpsamma här.  Fast vi gjorde detta för att komma i form och bli redo för show hinner vi ha semester med då vi har is 1 gång/dag. Det räcker för ingen idé att stressa fram något. Vi tränar sedan gym och lyft och annat själv precis när vi vill. Så tid till annat finns med så vi njuter så av varma Florida! En kanon start helt enkelt!

Shopping på ett jätte fint utomhus köpcenter.

Kommentera inlägget här :