Julkänslorna är här!

Det är kallt, snö och i dag soligt och fint, riktigt härligt julväder. Måste säga att jag gillar det. Har man bara tillräckligt med kläder går det bra.  Finns inget bättre än rosiga kinder efter en härlig promenad i kylan och efter det grötfrukost. Härlig start på dagen i dag!

Har fått tillbaka min kamera så kan jag bjuda på bilder igen.

Fin julgran från min promenad i går kväll för att köpa godis..

Ja vi hade sett denna godisaffär med egen gjord chocklad och karamelpopcorn tidigare och jag vart så himmla sugen att jag gick dit i går kväll. Det var lätt värt det. Kändes som en julkväll, jag var uppklädd efter att ha varit på moscow on the hill en jätte bra rysk restaurang, mätt och nöjd men ändå vill man göra något mer. Så kag drog på mig täck kläder och tog mig en kvällspromenad. Efter det myste vi med godis och en film. Ett bra avslut på en bra dag, hade innan det hunnit med en promenad i solen, pluggat på starbucks och gym. Nytta med nöje säger jag=)

Kommentarer :

#1: Mamma.

Låter härligt, hoppas det fina vintervädret håller i sig för er.

Här är också såå fint i dag. Vi fick lite snö i går så det blev vitt på backen och nu är det -6 och strålande sol. Tyzon och jag har precis varit ute... såå underbart härligt promenadväder:)

Må så gott, kram mamma.

skriven

Kommentera inlägget här :