Moline!

Denna vecka ar vi som sagt i Moline, IL. Inget speciellt att gora i denna stad. Internet ar dessutom valdigt daligt sa verkligen inget vettigt gjort..Inga roliga inlagg att komma med da kameran dessutom ar pa lagning men vantar fa tillbaka den nasta vecka=)

Men har kommer iaf ett litet smakprov pa var presentation for lejonkungen vi gjorde for nagra veckor sedan. Har dock inte hort nagot om hur det gick. Kopiera och klistra in lanken i ett nytt fonster.

http://youtu.be/TOXf2TmGW68

Kan iaf saga att vi har spenderat tid pa gymet, jag var pa yoga i gar, jag var pa en kareoke bar i mandags en stund samt i tisdags gjorde vi egen sushi. Det var en japansk kille som bjod in till sushi party dar han handlat allt som behovs sedan larde han oss hur man gor. Maste saga att jag ar imponerad hur bra det smakade och sag riktigt fint ut. Sa nu kan vi gora egen suchi med=)

I kvall ar det dags for forsta showen for veckan, jippi!




Kommentarer :

#1: Lisette

Gumman du är heeelt fantastisk!!!!! Vilken dröm du lever, jag är så himla glad för din skull! Jag vill inget mer än att se dig och M live på en show! Jag saknar dig så gumman!

Puss o kram

skriven
#2: Sofie

Tack gumman! Saknar dig med! Hoppas verkligen du kan komma och hälsa på, vore så skoj! Puss kram

skriven
#3: Mamma.

Såå kul att få se lite, det värmer och glädjer... vad duktiga ni är :)

Sushi vad gott och spännande... kan du göra hemma också kanske då...?

Ha det så bra och Lycka till med allt!

Massor med kramar från mamma o pappa.

skriven

Kommentera inlägget här :