Rasta hunden??

Ja det brukar man ju göra och allra helst när det är härligt väder med lite kyla och sol men för min del får jycken stanna inne medan jag själv tar mig en härlig prromenad i det fina vintervädret.


Ja ni kanske förstår varför när ni ser bilden..Lika stor som tyzon men ligger snällt och sover hela tiden=) Det var vår housekeeping lady som gjorde denna första dagen.

Har precis gjort lite morgon yoga med levande ljus, ätit gröt med färska blåbär och färskpressad apelsin/grapefrukt juice. Laddad för en ny dag. Försa showen i kväll, totalt 8 st så ganska normal vecka.

Var förresten på mall of america i går och guuuuuuuuuuud vad stort det är, helt ofattbart. Fick lite shoppat men faktiskt inte så mycket. Försöker att matcha allt jag köper och inget onödigt och då slutar det ofta med inget. Men hittade mig ett par varma stövlar och det var det viktigaste!

Kommentera inlägget här :