Vad vore livet utan skidåkning??

Ja det är en bra fråga, slalom är ju livet! Det finns inget roligare och bättre än att glida ner för backarna och få frisk luft en hel dag, man bara njuter!!

I dag hade jag turen att få prova på Lake Placids backar, ja OS staden från 1932 och 1980 och det var inte helt fel kan jag säga. Otroligt fint berg och bra backar, vi hade dessutom tur med vädret och såg solen under morgontimmarna och det var inte allt för kallt. Matvey provade snowboard för första gången occh gjorde riktigt bra i från sig innan det var färdigt..En kanon dag!

Dock helt slut i hela kroppen nu. Har varit och simmat samt ätit varm soppa till middag och nu ska jag ta ett varmt bad för att försöka tina upp helt och återhämta mig. Matvey ska sedan ge mig massage, jag har tur jag!

Här följer lite bilder från dagen:








Kommentarer :

#1: Mamma.

Förstår att Ni njuter... Fina bilder!

Ja Du har tur Du... och det är Du värd! :)

Hälsa Matvey så Gott också, kram mamma.

skriven
#2: Anonym

Så vackert!

Det syns vem som är vintervan, eller? Kram

skriven

Kommentera inlägget här :