Regn, regn och åter regn...

Ja i dag har det regnat precis hela dagen här i columbus...Jag gillar inte regn såhär års utan bättre med snö! Men inget vi kan göra åt saken utan bara vänta på att det ska sluta...Så ingen sightsing än så länge, hoppas på att det ska bli bättre i morgon så jag kan ge mig ut en sväng så jag får se lite av Columbus iaf..

Vi har i dag gjort den veckliga mathandlingen, gjort kyckling alfredo till middag med vitlöks bröd och sallad, jam. Nu ska jag bege mig till gymet en sväng för att sedan kolla på en av disney showerna. Jag har även börjat kolla in de  kommande städerna vi ska till, funderar på att göra några utflykter till när liggande städer samt ta mig in till NY för att hälsa på Siri..Måste prata med dig så fort som möjligt och se om det går...

Hoppas alla haft en bra start på veckan!

Kommentera inlägget här :