Slut på ledigheten...första showen i morgon!

Ja då var det slut på ledigheten..Vi avslutade sista dagen på ett bra sätt, först en lång sovmorgon och bara chill i rummet, gym, matlagning och sedan har vi varit och bowlat. Skit skoj! Det var hur längesedan som helst jag gjorde det, saknat det då det är en rolig gemensam aktivitet att göra. Det gick lite upp och ner, började bra, en svacka sedan bättre igen...Kan knappt vänta på sängen då jag nästan somnade sista omgången..Vi spelade från 21-23 och jag är bara van 1 h spel åt gången...

Annars dessa dagar har vi inte gjort så mycket speciellt. Det har varit skönt då man nu känner sig sugen på show igen och komma tillbaka till det vanliga igen. Vi har varit i downtown och strosat runt och bla åkt skridskor på ute is i hockey skridskor, inte alls så lätt...Jag spenderade hela gårdagen på köpcenteret som var ritktigt bra. Blev lite shopping som jag är nöjd med! Vi såg även på bio, gullivers travels som var roligt, inte riktigt som man kommer i håg boken från skoltiden...

Så summerar man det hela har det varit en bra ledighet fast Syracuse inte är den allra bästa staden. Rätt grått och trist här och lite halv skumt...Det är en universitets stad så det är väldigt lugnt här just nu. Men allt blir vad man gör det till! Kom alla i håg det!




Bilder från clinton square i downtown syracuse

Kommentera inlägget här :