Dåliga nyheter...

Ja det är vad jag har..Var tillbaka  tillt doktorn i dag för knät då det gått 5 dagar och det inte är bättre. Kom till en bra ortoped doktor efter massor av väntan så bara det gör en på dåligt humör. Han tror att det är det inre ligamentet som fått en ordentlig smäll. För det behövs operation, det är en vanlig variant lättare att göra, hade det varit de i mitten av knät är det värre. Det tar normalt 2-3 veckor att bli bra. Men är det värre handlar det om månader. Visar det sig att bara vara blåmärke och inget ingrepp behövs tror han ändå på minsat 2-3 veckor. Vilket betyder inga fler shower för detta år och med Princess classics för mig..Inte det slut jag hade hoppats på..Men jag har MRI (magnetröntgen) i morgon som får avgöra allt. Så jag hoppas fortfarande på det bästa!

Här är lite bilder från Hockey matchen vi såg i går kväll. Det var min första NHL match och det var toppen. Vilken match vi fick se, slutade oavgjort, blev förlängning som till sist avgjordes med straffar. Hemmalaget Colorado vann mot Columbus så stämningen var på topp! Disney hade ordnat en buss åt oss som vi betalde 20 dollar för var och biljetterna var gratis. Stod 94 dollar på dem så inga dåliga platser vi hade, en toppen kväll!



Rolig maskor som kom och showade för, precis framför mig...

Kommentarer :

#1: Maja

Cooolt! :-)



Håller tummarna för MRI!!



Puss o kram

skriven

Kommentera inlägget här :