Kan en tupplur rädda dagen??

Ja det får jag hoppas! Både jag och Matvey är småhängiga..Började med halsen för oss båda och i dag är Matvey matt. Vi hade en tidig show i morse vilket var jobbigt då man är trött och småkass för bästa medicinen är sömn! Så vi har nu sovit lite och är redo för en till show. Jag känner mig ok nu. Det är sedan tänkt att vi ska ut på en nattclub i kväll som jag skrev innan då vi är 3 tjejer som fyllt/fyller. Jag känner inte alls för det och brukar normalt inte gå så här mitt i veckan men känns som jag borde när det är min födelsedag med. Blir ingen tid att fira annars för i morgon är reharsals hela dagen sedan show på kvällen. Men men så är det bara att göra det bästa av allt. Som tur är så är inte en födelsedag lika märkvärdig längre då man ändå bara blir äldre och jag känner mig fortfarande som 18!

Måste kila nu men här kommer några bilder från vår sightsing dag i Pittsburgh. Ingen wow stad, bor drygt 300 000 människor här men är ganska skabbigt och inget jätte häftigt  att se. Vi hade bra väder vilket var härligt. Vi tog en tripp upp till Mount Washington med incline och hade bra utsikt över staden, broarnas stad som den kallas samt "the golden trriangle" då 2 floder rinner på varsin sida av staden och bildar tillsammans en tredje...Hoppas ni inte tar illa upp med lite fakta trots att inlägget blev långt igen...


Kommentarer :

#1: Mamma.

Hipp, Hipp Hurra för våran Sofie i da...!!!

Krya på Dig och hoppas att Din dag ändå blir BRA :)

Får se om vi kan nå dig något då om dagen är fullspäckad... Håller tummarna för att vi hinner säga GRATTIS på Skype :)

Massor av GRATTISKRAMAR från mamma, pappa o Pontus.

skriven
#2: Agneta

Grattis på födelsedagen Sofie!



Många kramar från oss alla i huset Inga-Lill.

skriven
#3: Maja, Alvin och Richard

YYYeeessss...

Det är din dag idag..!!!

Stort grattis från oss alla.

Hoppas du/ni har det bra där över..

Pussar och kramar

skriven
#4: Mattis

Grattis på födelsedagen Sofie ;D Hoppas du har haft en bra dag! Lite sent men men ;) Aa men kram från Nyhedarna :)

skriven
#5: Sofie

Tack så jätte mycket allesammans!

Jag mår ok och min dag har varit bra. Dock väldigt fullt upp med jobb. Han dock fira lite i går då vi var ut en sväng och det var kul!



Tack igen från er alla!

kramar

skriven

Kommentera inlägget här :