Gjort min forsta riktiga reklam film=)

Dagens reklam film ar lite skillnad till Active reklamen jag, Klara och Johanna gjorde i sjuan tror jag det var..Det har tagit sig en hel del kan jag bara saga...=)
Eftersom detta ar en helt ny show gors allt helt nytt. Forra veckan var det fotografering till reklam programmen som ska saljas for showen. I dag var det filmning till det som ska bli reklam for TV. Har i USA nar det gors reklam for en show ar det alltid samma film som visas, sa tex princess classics som var en 8 ar gamal show hade sista aren inga orginal akare med.
Jag var med som tingeling och fick vara front figur for vissa grejer fast hon inte ar en jatte stor roll i showen. Vet inte vad som klipps med men om jag kommer med hoppas jag innerligt att det ar bra da detta visas overallt under hela showens livslangd..
Det var en jatte lang dag med forst PR, sedan filming, en show och sedan traning. Lamnade hotellet 8.15 i morse och tillbaka 23.15..Men det kan bara bli lattare och maste saga att hela denna process over hur en ny show blir till har varit rolig och larorik fast det ar pafrestande..Nu ar vi antligen i gang och showerna gar bra. Haft 2 riktiga nu. Alskar mitt jobb, annat gar inte att saga.
Tyvarr drojer det med bilder da internet knappt funkar + att tiden inte alls finns. Hoppas ni har forstaelse for det..
Natti natt fran en moviestar for a day=)

Kommentarer :

#1: Mamma.

Låter spännande... Blir säkert bra, kul att få vara med om det som sagt... Det vill vi se i svensk TV... :)

Långa dagar... tur att Du älskar det Du gör. Ser fram mot när vi hinner prata igen, 9h skillnad är ju också besvärligt...

Lycka Till, kramar mamma o pappa.

skriven

Kommentera inlägget här :