Så var det äntligen dags

Ja då var det äntligen dags att dra i gång denna tour ppå riktigt. Vi börjar vår 1 månad långa reharsals period i morgon. Jag är så redo och kan inte vara mer förberedd än jag är på alla sätt och vis. Det ska bli så spännande att se hur showen kommer att bli samt lära sig alla nummer. Det kommer vara en rolig blandning av många olika Disneyfilmer mer än så vet jag ej nu men det visar sig mer med tiden. Sedan ska det bli spännande och se vilka alla människor är. Vi vet några men många nya ansikten med. Känns nästan lite som första dagen i skolan..Men vi är coola och vana nu så inget att vara nervös för.

Vi hade ett ispass med Tony i dag med samt tränade vi själva i kväll en snabbis. I morse var vi trötta men i kväll gick det riktigt bra. Gick igenom nästan alla lyft vi lärt oss under tiden med Tony. Vi börjar få en bred repertoar som vi ska försöka få vana att göra. Varit så mycket nu att man nästan glömmer alla och blandar i hop med alla konstiga namn men det börjar som sagt sitta rätt bra=).

Vi har annars bara tagit det lugnt i dag och försökt ladda batterierna. Jag sov en välbehövlig middag på 2 timmar så känner mig lite piggare. Både kropp och knopp är slitna..Vi var sedan vid poolen en stund samt promenerade runt downtown men det var helt dött då det är labourday i USA i dag som är en högtidsdag. Nu ska jag få lite massage av snälla Matvey innan det är dags för sängen.

Natti natt på er alla!

Det var en liten sjö i downtown där alla fåglar höll till av alla olika de slag...

Kommentera inlägget här :