Shopping, shopping and more shopping!

I går tog vi en paus från solen för att vara säkra att inte bränna oss. Jag måste passa mig för att inte bli för brun då jag inte kan vara det för showen och de roller jag spelar..Inget jag vill bry mig om egentligen då semseter för mig är sol och bad. Men smörjer mig extra och solar inte för mycket så jag har bara fått lite lätt färg. Passade bra med shopping då! Gillar ju det med! Finns hur mycket som helst..Kan egentligen inte shoppa mycket då mina väskor vägde 99 pound hit och får vara 100 pound..Frågan är hur det ska gå...Hittade dock lite grann...

I dag han vi bara vara på stranden i ca 1 timme innan det drog i hop sig och började regna. Vi åkte tillbaka till hotellet och försökte med poolen men gick inte bättre då åskoväder bröt ut. Då blev det mera shopping hela eftermiddagen på Sagrass outlett mall. Helt sjukt vad folk det är då det är: helg, påsk och skollov... Man blir nästan tokig, hittade dock lite mer...

Det sprack upp lagomt till shoppingen, hoppas det håller i sig tills i morgon då vi gärna vill ha mera sol vår sista dag innan vi reser vidare på söndag...

Glad påsk alla nära och kära!

Utsökt italiensk middag i går med STORA margheritas!

Kommentera inlägget här :