Risgrynsgröt och julkalender!

Nu är det julstämmning i hög grad! Tittar på julkalendern medan jag har risgrynsgröt på kokning. Det tar ju lite tid...Men det går riktigt bra och den är nu klar. Ska bli sååå gott med frukost! Glad att jag hittade risgryn i år igen=) Här är 2 bilder från vår premiär av ugnen vi köpte i måndags.
 
Kan tillägga att det smakade jätte bra! Precis ätit klart. Fick tom. "Really good" från Matvey=) Något jag kan laga iaf=) Till det åt vi självklart kanel, socker och mjölk samt en sista äggmacka med kaviar som jag fick av mamma och pappa. Får se vad vi hittar på i dag, inte mycket att göra här men solen skiner och ca 2 grader så vill gärna ut en sväng. Fortfarande förkyld så hoppade gymet i går och gjorde lite yoga i stället. Får se hur jag gör i dag. Vill inte att det ska bli värre.
 
Kan även säga att julkalendern är riktigt bra. Är i fas nu så ska följa den varje dag!
 
Glad jul på er alla!

Kommentarer :

#1: Mamma.

Så mysigt ni verkar ha.
Ja kalendern är bra har jag förstått och man växer tydligen inte ifrån den heller... Pontus följer den noga och man ska vara tyst när han tittar... precis som när han var liten och den var så spännande :)
God Jul på er och många julkramar från mamma.

skriven

Kommentera inlägget här :