Stora problem...

I går innan andra showen lossnade min plös på ena skrdiskorn när jag satte på mig dem...Den bara lossnade, skit konstigt, de är ju inte ett år ens...Men tyvärr är det bara 90 dagar garanti på kängor och ett år på skenor..Men vad folk sagt som de hänt för innan kan förhoppningsvis en skomakare fixa det. Ska försöka fixa det under de lediga dagarna.
 
Vi hyr bil i morgon då vi åker till Elly och Billy i Virginia Beach. Ligger ca 4-5 timmar i från Roanoke, VA dit vi ska så vi kommer dit måndag kväll sedan kör vi tillbaka på onsdag. Vi har sedan show torsdag. Vi ska fira tidig jul på tisdag kväll med Billy, de firar sedan med Janines familj i Connecticut så det passar bra. Ska bli skoj att träffa dem alla. Elly är så gammal över 90 så man vet aldrig om det blir fler chanser..
 
Skriver mer när jag är tillbaka i Roanoke, VA, dags att börja denna 7 timmar bussresa...
 
 
Tack för mig!

Kommentarer :

#1: Mamma.

Vilken otur med skridskon, Billy kanske vet någon bra skomakare i närheten.
Vad kul att ni kommer iväg till Virginia Beach och vad glad Elly ska bli när hon får ett spontant Sverigebesök :)
Hälsa alla och ge dem en varsin stor julkram från oss här hemma på gamla Rensbacken.
Kör försiktigt och var rädda om er!
Julkramar till alla från mamma, pappa o Pontus.
Puss, puss mamma.

skriven

Kommentera inlägget här :