Youngstown, OH!

Nu har vi äntligen kommit fram efter tourens tuffaste bussresa så långt. Vi var inte framme förrän 7.10 i morse..Snacka om trött och sliten, sov halvdåligt på bussen och sedan svårt att sova, vaknade och var jätte täppt i näsan och förkyld..Ledig i 3 dagar så tur är väl de...
 
I dag var vi i väg och veckohandlade som vanligt..Han även med att få håret klippt både jag och Matvey. Inget märkvärdigt. Jag har fått riktigt långt hår nu och har tänkt ha det kvar så klippte bara av lite slitet och lite uppklippt. Skönt för inte klippt mig sedan jag lämnade sverige i Augusti så var verkligen på tiden..Jag som klipper mig mycket oftare än så men tiden bara sprungit i väg och inte blivit av...Men nu är det gjort.
 
Förutom mathandlingen blev det en ny investering med..Nämligen en miniugn...Ja Matvey ville så gärna ha det så nu kan vi verkligen göra allt trots att vi bor på hotell...Till middag grillade Matvey en hel kyckling med stekt potatis och grönsaker, jätte gott. Luktade så gott i hela rummet efter det. Vi bor på hemkärt hotell denna vecka, gammalt men med soffa och bord och plats för dekorationer och bra plats för att laga mat så tar vara på det. Passar bra då det regnat hela dagen i dag. Har 2 bilder men de uppdaterar jag med senare då internet är jätte dåligt denna vecka så går långsamt att ladda upp bilder...
 

Kommentera inlägget här :