Snacka om lång dag!

8.30 i morse gick bussen till ishallen för att ha första showen 10.30. Gillar inte "kiddieshow" som vi säger men ska inte klaga då det var längesedan vi hade en..Eftersom ishallen ligger väldigt långt borta ca 30-45 min beroende på trafik fick vi alla vara kvar där hela dagen då vi hade reharsals och sedan en till show. Väl hemma 22.00 kommer jag sova gott tills bussen avgår 10.30 i morgon för ännu en lång dag.

Men måste säga att det har gått väldigt bra och jag är mer skönt trött. Jag har haft otroligt roligt i varje show. Älskar vad jag gör! Vi har gjort lejonkungen båda showerna då en tjej var sjuk. Detta var vår 2:a och 3:e gång. Fortfarande väldigt nytt och mycket att jobba på men vi gjorde bra ifrån oss och Sue såg skillnad från sist gång och var mycket nöjda med oss efter båda showera, skoj att höra! Gjorde även Adagio (parnummer i Alladinnumret) och Ariel så fullt upp! Men det gillar jag!


jag och fiskarna har lite skoj backstage=)

Kommentarer :

#1: Maja

Så fina ni är :-) Du är så duktig Sofie!



Här är allt bra. Börjat jobba nu som Ma- och NO-lärare för 7:orna fram till sommaren och trivs som fisken i vattnet även om det är väldigt mkt att göra.



Nu har vi dock sportlov så jag och Alvin ska bara vara hemma och mysa :-)



Puss o kram

skriven
#2: Sofie

Hej Maja!

skönt att höra att det är bra med dig, så du är helt klar med skolan nu?? förstår om det är mycket men skönt med lite välförtjänt ledighet nu då=) har saknat dina kommentarer här men antar att det är annorlunda nu att vara mamma och jobba..är det heltid??



hälsa familjen!

puss kram

skriven

Kommentera inlägget här :