Gamla goa tider...

 Började dagen med insenety i morse. Allt innan 9 är tidigt för mig så var lite tufft att stiga upp efter helgens partajande och lite sömn. Men jag ska f*n i mig klara denna sista vecka av insenety så jag tog mig upp och gjorde det. Jobbigt men kände mig redan piggare efteråt. Sedan blev det direkt en långpromenad med gamla barndomskompisen Linnea. Kul att träffa henne då det inte händer ofta. Efter det har jag haft besök av kusin Bea som jag också träffar sällan..Jätte trevligt. Vi åt pannkakor med färska jordgubbar och bara pratade. En lugn dag och nu somnar jag snart helt slut. Blev ingen styrka i dag men kroppen klarar inte det. Bättre att sova och ta nya tag i morgon i stället!
 
Hittade denna gamla bild på mig, Klara och Johanna från en tidigare sommars utgång.

Kommentera inlägget här :