Happy thanksgiving!

I dag är det som sagt thanksgiving här i USA som är en stor högtid. Fast jag inte är amerikan och normalt firar det måste jag säga att det ändå känns. Påminner om jul för mig för jag får lite samma känsla. Var ut på en liten morgon promenad, helt tyst och stilla då allt är stängt precis som det är under julen. Skillanden nu är att jag gick i shorts och linne och nu dricker kaffe på balkongen..Ovant med så varmt men klagar inte på det...
 
Vid 3 tiden börjar vårat bbq och innan dess ska jag springa ner på gymet och köra ett insenty pass ( precis inlett sista delen med max programen, får se hur det går men istället för att göra det på 4 veckor gör jag det på 8 då jag inte kan köra så många pass i veckan så hoppas jag fixar det, ska försöka iaf då jag gillar det...) sedan fortsätta njuta av ledigheten och känslan av högtid som är så härlig...
 
Ha en bra dag alla kära!

Kommentera inlägget här :