Harlig kvall!

Efter ett gympass i morse foljt av en tur till ett utomhus kopcenter, lite shopping i det kyliga men soliga fina vadret var det dags att lamna tillbaka bilen..Hade velat ha den kvar men inte vart det...Vi han anda det vi skulle. Var in i en halloween affar har i fairborn downtown, de hade massor sa var svart att valja. Da det gar att ga dit vantade jag med att kopa nagot och gar tillbaka i morgon i lugn och ro..Men fick en ide iaf=).
 
I kvall tog jag en promenad till downtown dar jag hade hittat en yoga studio och tog en klass dar, skont med riktig studio man far liksom hela biten av den ratta miljon och kul med lite nya ideer. Hemma vantade Matvey sedan med hemmagjora pilmeni till middag, sa gott! At med andan da jag vet hur lang tid det tar..sa gulligt av honom att gora det. Sedan blev det lite hemmaspa med bubbelbad, manikyr och pedikyr. Nu somnar jag ovaggad!

Kommentera inlägget här :