Varva med lite svenskt!

Ja det maste man allt gora sa i kvall kan jag skryta med att jag lagat mat: goulash soppa for morgon dagen=) Matvey lagar ju alltid mat sa skont att jag atminstone i bland kan bjuda igen...
 
Annars inget nytt mer an att vi var pa gymet idag sedan showdags. Var jatte stor is denna vecka sa man far verkligen jobba, kandes extra da vi var van jatte liten fran forra veckan. Men det gick helt ok. Det galler verkligen att snabbt kunna anpassa sig. Vi har ju bara en halvtimmes traning innan premiar showen for var vecka. Men tycker allt vi gor bra i fran oss.
 
I morgon har jag tiggt skjuts fran en av personalen att hamta min dator, tyvarr gick det inte att fixa den da reservdelen de behover inte finns...Sa jag far jaga vidare nasta vecka..Drygt men inget att gora. Tur att jag slipper ta taxi i morgon iaf, sa det loste sig bra!
 
Dags att sova, buss 10.15 i morgon for reharsals...
 

Natti natt

Kommentarer :

#1: Agneta

Vet inte hur "svenskt" gulasch soppa är? ;-) Kram

skriven
#2: sofie

Svenskt i den mening att jag lagat det samt att det ar en vanlig husmansratt vi ater i sverige..=)Men det ar klart det vart lite fel skrivit for det kommer ursprungligen fran Ungern...Froken ar alltid ratt=)

skriven
#3: Maja

Hello Sofie!


Jag har börjat köra Insanity nu som vi fick av dig... jesus christ... kul men förbannat jobbigt :-)

Vi längtar efter dig!

Puss o kram

skriven
#4: sofie

Ja nu har du att bita i Maja! Vi far ha sallskap till sommaren=) Jag kor bara nan gang i bland nu, tufft med alla shower..Det ar verkligen jobbigt men samtidigt som en drog..Man mar bra efterat..

saknar er massor! Skype non dag!?
puss

skriven

Kommentera inlägget här :