Brooklin, NY!

En enkel resa tog oss hit vilket var skönt! Dock märks det att vi är i NYC för hotellet är jätte litet. Endast en liten hiss och den ska alla använda då vi bor på 6;e våningen...Rummen är jätte små, i princip en säng, bord och en TV och ingen yta alls...Men bara att gilla läget....
 
Vi handlade direkt och tänkte sedan tvätta då det verkligen behövs men vi kom till tvättstället 20.00 och de stängde 20.30...Men de tog även emot mot inlämning, lite dyrare men tid är pengar så vi körde på det denna gång. Färdigt att hämta 12 i morgon.
 
Mår hyfsat, sov en till natt med lång och bra sömn men är lite förkyld nu...Men så länge det inte blir feber och värre kan jag ta det..Ska göra allt jag kan för att det ska gå tillbaka. En del tänker gå ut i kväll (en tjej fyller år i morgon så firar det i kväll) och Matvey vill gå ut och dansa men tror inte det bästa är att gå ut sent och lägga sig sent när man är halv sjuk...+ att jag verkligen vill ta vara på dagen i morgon då det är vår enda helt lediga dag och sista chansen för NYC. Ska träffa Linda och käka lunch vilket ska bli trevligt, länge sedan jag såg henne. Det kommer fler chanser....
 
Tack för mig, hoppas alla nära och kära är friska och krya!

Kommentarer :

#1: Mamma.

Så klok du är :)
Ha en riktigt bra dag i NY i morgon. Hälsa Linda så gott från oss, hoppas alla i fam. Coursen mår bra.
Krya på dig Gumman, kramar från mamma.

skriven

Kommentera inlägget här :