Gott Nytt År!

Önskas från mig och Matvey här i East Rutherford, NJ.
 
Vi hade en rätt lugn nyårsafton, med den vanliga veckohandlingen först, han även med ett gympass, skypning med familjen samt förbereda mat vi hade med oss till vårat gemensamma nyårsparty vi hade här på hotellet. Ett speciellt rum var bokat för det som vi dekorerade fint. Rummet hade fin utsikt över New York och bla empire state building. Inget jätte märkvärdigt men det var trevligt. Det var småplock av mat och dryck och ordnat med musik och så var TV:n på med sändning från time square. The balldrop där är ju jätte stort och känt här men fast vi är så nära måste jag säga att jag var glad att vi firade här på hotellet för jag gillar inte att stå upp och köa och trängas i en heldag...En dag kanske när man är rik och kan ha hotellrum mitt på time square...Här är lite fler bilder från kvällen:
Detta var min klänning och jag köpte på 10 min mellan showerna i Providence på söndagen..Vart nöjd trots att det gick så fort.
Killar från hela världen; UK, Ryssland och USA
Midori från Japan och jag
Johan, Sue och jag
 
I dag har varit en lugn dag, sov först länge, spelade monopol och jag vann=), var på gymet, tog en promenad, jag tvättade medan Matvey lagade mat och kollade sedan en film. Har även fixat klart med alla bilder så mitt album på facebook är uppdaterat. Allt går så himla bra när internet är bra..En lugn och skön dag. En bra start på 2013 som jag hoppas bli ett lika bra år som 2012.
 
Dags att sova nu, showtime i morgon. God fortsättning alla nära och kära!

Kommentera inlägget här :