Busy, busy and busy!

Ja det är vad vi är just nu...Dagarna bara flyter i hop då vi har fullt upp hela tiden. Fattar fortfarande inte att jag är i Japan...Känns som tiden stått stilla sedan jag lämnade Sverige, fast ändå inte då det känns så längesedan. Har dock ingen koll på datum längre och dagar då vi jobbar helt olika hela tiden, jag tror det fortafarande är 28 juni då jag lämnade Se'verige...
 
En bild från showen. Älskar verkligen Rapunzel och njuter av varje stund på isen som den rollen, härlig känsla måste jag säga att få uppträda för en nästan fullsatt arena i Tokyo. Ja fattar ni Tokyo, känns helt sjukt att jag är här. Hade lika gärna kunnat vara hemma i Bollnäs och varit me på trevligheter för brännbollsyran. Ja det är nog första året jag missar yran helt om jag har koll..Hade gärna varit hemma och varit med men den finns ju kvar och återkommer nästa år igen medan denna chans antagligen inte gör det igen...Hoppas det var lika trevligt som det brukar för er som var med!
 
Måste sova nu, 3 shower i morgon igen..
 
Natti natt
 
 

Kommentera inlägget här :