Vilken omställning..

Det är det ända jag kan säga om att vara i Japan...Allt är så annorlunda och så himla svårt att förstå. Det finns hur mycket som helst att köpa men svårt att veta vad allt är..Antar att man bara får chansa. Som vi gjorde i söndags när vi skulle äta frukost..Vi var på ett ställe som heter mosburgers. Hittade inte så mycket i närheten så tänkte att det inte spelar så stor roll vad vi äter första dagen. De hade något som vi trodde var yoghurt med nötter men det var något slags isigt vispad ris/mjölk med bönor på toppen. Inte det bästa i kombination. Böner är gott för sig till mat det passar till och denna isgrej var ok själv. Till det risburgare, ja brödet var av ris med blanade grönsaker i mitten som faktiskt smakade bra liskom kaffet! Här är en bild:
 
Fötterna börjar ömma lite nu men hoppas det inte blir värre än såhär så är det lugnt. Köpte lugnande badbomb jag ska ha i badet i kväll samt något för fötterna som gör att det ska vara pigga och frächa efter natten så hoppas det funkar. Annars är allt bra och det rullar på bra. Matvey kommer i morgon så det ska bli skönt att ha honom tillbaka, ovant att vara här själv och bo utan honom. Dora fortsätter vara snäll och trevlig och låter mig alltid smaka allt hon har så jag ska lära mig. Lite svårt än med maten men men det går. Kocken kommer ju i morgon så då kanske det blir bättre=)
 
Ha det så bra!
 

Kommentera inlägget här :