Äntligen är veckan över!

Var längesedan jag längtade till lediga dagar och göra ingenting så mycket som nu. Det har varit en lång och tuff vecka så jag är redo för break! Men kan tillägga att jag är otroligt glad att vi tog oss till Toronto och VM samt åkte bra shower för Paddy.
 
Vi slutade i bra tid i går, 17 så vi avslutade veckan eller startade den nya veckan med ett bra gympass. Både jag och Mavey har verkligen saknat det så passade på då det blir resdag hela dagen i dag måndag. Efter det bubblade vi bubbelpool, åt utsökt middag vi lagade och åt härlig färsk fruktsallad till efterrätt. Packade sedan lite och bara tog det lugnt. Många gick ut och firade St Patrick day som är stort här men vi kände inte alls för att gå ut och det är inget jag normalt firar så gör inte så mycket.
 
Nu ska vi kila i väg till TIm Hortons en sista gång innan vi lämnar Kanada då de har roll up the rim. Man rullar upp kanten på kaffemuggarna och kan vinna och jag har vunnit en kaffe så ska lösa in det innan vi ger oss av. Tim Hortons är en Kanadensisk kaffekedja men finns även i vissa amerikanksa städer.
 
Tack för mig och Kanada, Council Bluffs, IA nästa. En lång resa väntar med buss, flyg, flyg och buss + att vi även korsar gränsen....Hoppas det går bra!

 

Min frukost i dag, stor kaffe då jag vunnit och en god multigrain bagel med ost, ägg, skicka, tomat och ost. Väldigt färsk och god för att vara köpt, I like Tim Hortons!

Kommentera inlägget här :